Дуже цікаво було дізнатися про методи та інструменти оцінювання - не думала, що їх так багато. Розібралася з цілями - для чого проводити різні види оцінювання. З інструментами складніше -в яких випадках краще той чи інший інструмент, самооцінка чи рефлексія, оцінка груп чи схема ЗХД?
Але склалося враження, що отримана інформація, а правильніше її кількість ще більше все заплутали -хочеться використати якомога більше всього. Вибір оптимального методу та інструменту для орцінювання -наразі ключова задача для мене. Модулі дозволили мені прояснити для себе значення основних запитань (ключових, тематичних змістових). Але ще не можу для себе точно визначити як поставити учням дослідницьке завдання з теми "бази даних", виходять просто такі якісь звичайні завдання -зробіть, знайдіть тощо.
Але склалося враження, що отримана інформація, а правильніше її кількість ще більше все заплутали -хочеться використати якомога більше всього. Вибір оптимального методу та інструменту для орцінювання -наразі ключова задача для мене. Модулі дозволили мені прояснити для себе значення основних запитань (ключових, тематичних змістових). Але ще не можу для себе точно визначити як поставити учням дослідницьке завдання з теми "бази даних", виходять просто такі якісь звичайні завдання -зробіть, знайдіть тощо.
Комментариев нет:
Отправить комментарий